Brzdový kotúč ATE 24.0128-0119.1
- Kategória: Brzdový kotúč/príslużenstvo
- Výrobca:ATE
- Katalógový kód:24.0128-0119.1
- V ponuke od:03.11.2022
- Dostupnosť:Na externom sklade 4 balenie
- Vaša cena: 113,26 € / ks
- 92,08 € bez DPH
- 1 balenie obsahuje 2 ks
POZNAMKA: Dostupné nasledujúci pracovný deň pri objednávke do 16:45
- Vonkajżí priemer [mm]:305,0
- Vnútorný priemer [mm]:151,0
- Typ brzdového kotúča:vetraný
- Hrúbka brzd. kotúča (mm):28,0
- Minimálna hrúbka (mm):26,0
- Výżka [mm]:44,7
- Rozstupová krużnica ?[mm]:98,0
- Počet dier:5
- Centrovací priemer [mm]:59,0
- Vŕtanie ? [mm]:13,2
- MAPP-Code existujúci:✓
Foto | Názov | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Brzdový kotúč BREMBO 09.6843.21 Na externom sklade | BREMBO |
94,31 €
76,67 € bez DPH
|
|
![]() |
Brzdový kotúč BOSCH 0 986 478 711 Nedostupné | BOSCH |
89,30 €
72,60 € bez DPH
|
|
![]() |
Brzdový kotúč HELLA 8DD 355 106-171 Nedostupné | HELLA |
78,26 €
63,63 € bez DPH
|
- BENDIX 562106B
- BREMBO 09.6843.20
- BREMBO FS.065.000
- CAR 142.016
- DELPHI BG3549
- FERODO DDF1001
- FERODO DDF1001-1
- FTE BS4683
- HELLA PAGID 8DD 355 106-171
- JURID 562106J
- MINTEX MDC1356
- PAGID 50236
- PEX 14.0017
- QUINTON HAZELL BDC4683
- QUINTON HAZELL BSF4683
- REMSA 6559.10
- ROADHOUSE 6559.10
- ROULUNDS BRAKING D2530
- TEXTAR 92092700
- TEXTAR 98200 0927 0 1
- TRW DF4060
- VALEO 197613
- ALFA ROMEO 147 (937_) 3.2 GTA (937.AXL1) (184kW) 2/2003 - 3/2010
- ALFA ROMEO 156 (932_) 3.2 GTA (932AXB) (184kW) 3/2002 - 9/2005
- ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 3.2 GTA (932.BXB00) (184kW) 3/2002 - 5/2006
- ALFA ROMEO GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1) (162kW) 10/1996 - 10/2000
- ALFA ROMEO GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) (160kW) 10/2000 - 10/2005
- ALFA ROMEO GTV (916_) 3.2 V6 24V (916CXB00) (176kW) 4/2003 - 10/2005
- ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) (141kW) 6/1995 - 4/2005
- ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1B00) (160kW) 9/1994 - 4/2005
- ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) (162kW) 1/1999 - 10/2003
- ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.2 V6 24V (916SXB00) (176kW) 4/2003 - 4/2005